Platforma Edukacyjna dla Ratowników Medycznych
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Akceptuję

FAQ

Czy po zakupieniu kilku kursów jednorazowo (zakupy koszyk) mam tylko 36 godzin na ich zrobienie?
System pozwala aktywować i zrobić tylko jeden kurs (zakładka Wykupione kursy). Pamiętaj, że od momentu aktywacji kursu masz 72 godziny na jego ukończenie, oraz że w trakcie jego trwania nie możesz aktywować i rozpocząć innego kursu. Zatem pozostałe z zakupionych jednorazowo kursów będą mogły być aktywowane po ukończeniu aktualnie aktywnego kursu.
Czy doskonalenie zawodowe w formie kursu internetowego jest zgodne z prawem?
Tak, taka forma doskonalenia zawodowego jest zgodna z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ZDROWIA z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie doskonalenia zawodowego ratowników medycznych §6.3 pkt. 8. Za każdy ukończony kurs przysługuje 5 punktów edukacyjnych.
Czy można zapłacić jednorazowo za kilka kursów?
Po dodaniu kursów do koszyka, płatność dokonywana jest jednorazowo za wszystkie wybrane.
Mojego banku nie ma na liście kanałów płatności dotpay, co robić?
W takim przypadku radzimy wybrać kanał płatności Przekaz/Przelew bankowy. Dotpay wygeneruje blankiet wpłaty. Aby sfinalizować płatność należy wykonać przelew lub przekaz pocztowy. Bardzo ważne jest aby podać dokładnie tytuł wpłaty i kwotę (co do grosza).
Nie mam konta w banku, jak mogę zapłacić za kurs?
W takim przypadku radzimy wybrać kanał płatności Przekaz/Przelew bankowy. Dotpay wygeneruje blankiet wpłaty, który można wydrukować. Aby sfinalizować płatność należy wykonać przelew lub przekaz pocztowy. Bardzo ważne jest aby podać dokładnie tytuł wpłaty i kwotę (co do grosza). Jako kanał płatności można wybrać również Moje Rachunki lub Zapłać w Żabce i we Freshmarkecie jeśli korzystacie Państwo z tych sieci. Również w tym przypadku dotpay wygeneruje blankiet wpłaty do wydruku.
Czy kursy odbywają się w jakimś konkretnym terminie?
Nie, kursy są dostępne 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu.
Jak długo mam dostęp do zakupionego kursu?
Dostęp do całości kursu, na który składa się część szkoleniowa oraz część egzaminacyjna, wynosi 72 godziny od momentu jego aktywacji (pierwszego włączenia). Po zaliczeniu części egzaminacyjnej dostęp do materiałów szkoleniowych wynosi 30 dni. W przypadku niezaliczenia części egzaminacyjnej dostęp do kursu wygasa po upływie 72 godzin liczonych od momentu jego aktywacji.
Ile razy mogę przystąpić do testu sprawdzającego?
Przysługują 3 próby zaliczenia części egzaminacyjnej w formie testu wyboru. Możliwość przystąpienia do każdej kolejnej próby zaliczenia części egzaminacyjnej następuje 20 minut od zakończenia poprzedniej próby.
Co jeśli nie zdam testu sprawdzającego?
W takim przypadku dostęp do kursu wygasa po upływie 72 godzin liczonych od momentu jego aktywacji, punkty edukacyjne nie są przyznawane, a certyfikat nie jest generowany.
Jak mogę otrzymać wpis do książeczki edukacyjnej za ukończone kursy?
Po ukończeniu kursów należy przejść na stronę Moje konto do zakładki Profil i dokonać opłaty za odesłanie książeczki edukacyjnej.
Następnie należy przesłać ją na adres:
LINMED HANDLOWY Sp. z o.o.
ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 23F/U3
31-234 Kraków
z dopiskiem „KE e-ratownik”. Po jej otrzymaniu dokonamy wpisu przysługujących punktów edukacyjnych za wszystkie ukończone kursy internetowe i odeślemy na adres podany podczas rejestracji.
Czy z książeczką należy wysłać wydrukowane certyfikaty?
Nie ma takiej konieczności, w bazie danych mamy informacje na temat wszystkich ukończonych kursów.
Czy ksiażeczkę edukacyjną muszę wysyłać po każdym ukończonym kursie, czy mogę to zrobić po ukończeniu kilku kursów?
Książeczkę edukacyjną można wysłać po ukończeniu kilku kursów. Za jednym razem dokonamy wpisu przysługujących punktów edukacyjnych za wszystkie ukończone kursy internetowe.
Jak długo będę musiał czekać na odesłanie ksiażeczki edukacyjnej?
Książeczki edukacyjne odsyłamy zazwyczaj do tygodnia od momentu ich otrzymania.
Czy po wpis do książeczki edukacyjnej można zgłosić się osobiście w siedzibie firmy?
Nie jesteśmy w stanie zagwarantować obecności osoby upoważnionej do dokonania wpisu w książeczce edukacyjnej, dlatego należy przesłać ją do nas pocztą. Książeczki odsyłamy priorytetowym listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, do tygodnia od momentu ich otrzymania.
Jak mogę otrzymać fakturę za zakupione kursy?
Faktury elektroniczne (e-faktury) za zakupione kursy generowane są automatycznie i znajdują się na stronie Moje konto w zakładce Faktury VAT.
Odbytych kursów
na stronie:
11827
Nasi ratownicy
otrzymali:
118270PE
Linmed
DotPay
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie materiałów bez zgody autora zabronione.
Copyright © 2024 LINMED HANDLOWY Sp. z o.o.
Design by ts
Twoja sugesta wysuń